Merhaba,
Gelişim aşamasında başarılar dilerim.
Taş basma guisindeki render targeti bilerekmi öyle yaptın bilmiyorum ama fixini paylaşmıştım. Aşağıdaki konudan mantığını anlayarak kapatabilirsin.
https://www.mmotutkunlari.com/konu/render-target-i%C3%A7in-ufak-bir-uyarlama.16907/