Arama Sonuçları

  1. T

    saltanat mt2 de olsan

    Saltanat'ta zaten 2 tür binek var. Birisi senin dediğin yüzükle binilen, diğeri dragon kapsülü. Kapsülü skill bara koyup biniyorsun. Hesap kaydetme, bir files’a kötü demek için bir sebep değil bence. Metin farmı, güncel farmlık serverlara göre eskide kalması normal çünkü eski farmlık haritaların...
  2. T

    saltanat mt2 de olsan

    ne bakımdan kötü
Geri
Üst