Arama Sonuçları

  1. sauber

    saltanat mt2 de olsan

    ben sizin kadar oynamamış da olabilirim teşekkürler :)
  2. sauber

    saltanat mt2 de olsan

    Bineğe binmek için quest ekranı açılıyor yeterli değil mi, hesap kaydetme yok, anlamsız bir metin farmı var (botlar ch atarak her chdeki 2 metini kesiyor sadece), balık botu var ama korumalı alan yok vs vs
  3. sauber

    saltanat mt2 de olsan

    saltanat bu kadar kötü files ile bu kadar büyük kitleye nasıl hitap edebiliyor anlamıyorum, herhalde 13 yıldır açık diye millet bırakamıyor düşünsene ilkokul mezuniyetinde başlamışsın şu an 2 çocuğun var çar hala duruyor :D
Geri
Üst