Arama Sonuçları

  1. touchmychonchoninsky

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    rica ederim kral son bir şey daha belki oradan kaynaklıdır biosta uefi ayarlarını gözden geçir belki diyorum ama emin de değilim yanlış ön yükleme sırası sorun çıkartıyo vs olabilir
  2. touchmychonchoninsky

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    bilemiyorum belki vboxu kaldırıp tekrar sıfırdan kurup öyle dene belki çözülür
  3. touchmychonchoninsky

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    alttaki vt amd yazana da tik atıp denemişmiydin peki denemediysen ona da tik atıp dene
  4. touchmychonchoninsky

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    ya olum ne alakası var her gülen joker falan mı zannediyonuz siz her şeye şöyle çıkışmayı bırakın agaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( pae nx yazana tik at kral çözülmesi lazım
  5. touchmychonchoninsky

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    pae nx diye bişi yazar onu açarsan çözülmesi lazım vboxta ayarlardan
Geri
Üst