Arama Sonuçları

  1. SalihCNAydin

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    Herkese iyi akşamlar arkadaşlar, Virtualbox da .Vbox uzantılı freebsd ve mariadb kurulu bir files indirdim ve bu hatayı alıyorum sorun nedir acaba bilgisi olan var mı?
  2. SalihCNAydin

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    hayır başka forum da marty v5.8 üzerine bir kaç eklenti eklenip belirli fixlerin yapıldığı bir files
  3. SalihCNAydin

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    çok denedim olmadı indirdiğin winrar hatalı dedim tekrar silip indirdim 7z ile çıkarttım oda olmadı
  4. SalihCNAydin

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    baktım ama ya benim bilgim yetmiyor yada ben bir sorun görmüyorum şaka gibi herşey normal gibi dosyayı açanlar var kanıtlı şekilde vbox sürümlerimiz de aynı güncel ama yok çözemedim neyse uğraşmicam artık hüsran yaptı iyice çok teşekkür ederim destek için
  5. SalihCNAydin

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    teşekkür ederim sağol ilgilendiğin için
  6. SalihCNAydin

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    bütün Kombinasyonları denedim olmadı
  7. SalihCNAydin

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    tikli kardeşim tik i kaldırdım yine olmadı amd olanı seçtim oda olmadı hiç birisi seçili iken denedim oda olmadı hepsini seçtim oda olmadı :(
  8. SalihCNAydin

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    gülücüğü öylesine attım, komik veya gülme olarak değil. 3 gündür hatanın sebebini bulmak ile uğraşıyorum yerli yabancı kaynaklara baktım adam akıllı bir bilgi yok veya ben algılayamadım.
  9. SalihCNAydin

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    ağ ayarları böyle hatalı olan kısmı neresi acaba ben bulamadım :D
  10. SalihCNAydin

    Yardım Virtualbox'da bu hatayı oluyorum.

    bulamadım pea nx dediğin ayarı acaba hangi ayar altında birde türkçe benim vbox başka bişey yazıyor olabilir mi ?
Geri
Üst