Öncelikle eline sağlık paylaşım için teşekkürler, eklenti gayet başarılı olmuş gözümde fakat bir kaç kendi şahsi düşüncemi paylaşıcak olur isem;
1. - Mesaj 1 kere açılıp küçültmeye alındıktan sonra mesaj içeriği adeti gösterilmemesi daha iyi olabilir.
2. - 99+ Yerine 9+ yapmak daha iyi olabilir...