lisansı nerden kaldırdın kanka hangi kodlarda
sunucuda clientteki mezuhost olanları kaldırdım sunucuya bağlanırken hatadan sunucu henüz açılmadı diyor ama chler gelmiyor yardımcı olucak varmı dc alfawolf070707
arkadaşlar normal kurulum yaptığım halde sunucu gelmiyor yardım edermisiniz lisans...