Normal değil kanka 3 kullanım hakkın var. 3 defa yanlış girersen 3 sn. sonra giriş ekranına atar. Ama bir de şöyle birşey var eğer süre 00:00:00 olursa doğru girsen bile artık süre bitmiştir o nedenle yine 3 sn. sonra giriş ekranına atar. Süre 00:00:00 olmadan doğrulaman gerekir. Süre bittikten...