Diğer forumda hiçbir referans göstermeden paylaşmışlar, üstelik o forumun 'moderatör'lerinden biri. İnsan nasıl bu kadar yüzsüz olabiliyor. Bu pişkin rahatlık nereden geliyor acaba.
Paylaşımlarını MT Üye şartıyla yapman, hem kendi emeğin için hem de forumun geleceği için daha iyi olur. Yazılı...