Visualstudio'da client'ı local windows debugger ile run etmen gerekli, debugger ile run etmeden önce breakpoint koyuyorsun, kod oraya geldiğinde çalışmayı durduruyor, manuel devam ettiriyorsun.
Linki maskeledim, aşağıdaki konuda nasıl debug modunda çalıştırabileceğin mevcut clienti...