Şu şekilde insanlar istedikleri gibi Özgür yaşamak varken niye bir kısıtlama kural geliyor kimi günaydın der kimi Allah’ın selamını verir kimi teşekkürler der kimi kısaltarak söyler yani bu durumlar insanları bezdirir tabi forum sizin kurallarda sizin yapıcak bir şey yok