Arama Sonuçları

  1. texas1343

    Teşekkür etmek yasak mı?

    He 😀😀😀 ben yanlış anlamışım o zaman 😀
  2. texas1343

    Teşekkür etmek yasak mı?

    Şu şekilde insanlar istedikleri gibi Özgür yaşamak varken niye bir kısıtlama kural geliyor kimi günaydın der kimi Allah’ın selamını verir kimi teşekkürler der kimi kısaltarak söyler yani bu durumlar insanları bezdirir tabi forum sizin kurallarda sizin yapıcak bir şey yok
  3. texas1343

    Teşekkür etmek yasak mı?

    Bu kural bir dizideki ve bir ara ülke gündeminde olan bir şeyi hatırlattı bana 😀 “Günaydın” yerine “ve asselamü aleyna ve ala ibadillahi hissalihin” 😀😀😀
  4. texas1343

    Teşekkür etmek yasak mı?

    Bence aşırı derecede saçma bir kural teşekkür etmek niye yasak olsun
Geri
Üst