teşekkür etmek yasak değil ama konu altını çok çirkin gösteriyor ve arada önemli fix ve düzeltme gibi yorumlar kaybolabiliyor. ayrıca mesaj kasmak isteyenler içinde en kolay yöntem. biz ise bunu istemiyoruz. konuyu beğenerek müteşekkir olduğunu belirtebilirsin.