Arama Sonuçları

  1. pasha37

    Oturma sistemi

    Merhaba, uzun bir süre önce yaptığım sistemdi sanırım önceden düzgün bir şekilde paylaşan olmadı, aklıma gelmişken işine yarayan olabileceğini düşündüm. Sistem ve anlatım oldukça eski olduğundan ne kadar sorunsuz çalışır emin değilim, sorun yaşarsanız konu altından belirtebilirsiniz. /sit...
  2. pasha37

    Oturma sistemi

    pozisyonu server tarafında "m_pointsInstant.position" kısmına kaydediyor "TPacketGCCharacterUpdate" paketi üzerinden bu pozisyonu ileterek client kısmında aşağıdaki kodlar ile yönlendirebilirsiniz if (packet.position == 4) pChrInstance->StartSitLoop(); else if (packet.position == 0 &&...
Geri
Üst