Merhaba forum yetkilileri, bazen mesajlarda etiketlememiz gereken yerler oluyo mesela 20 safyalık yorumda 3.yorumu etiketlemek istiyorum.
Beğeni gibi bir şart ekleseniz direk o bloğa alsak yazıyı direk üstüne tıkladığımzda seçtiğimiz mesaja gitse çok güsel olur canlı örnek olarak mesela...