Faydalı yorumlar, ve düşünceleriniz çok hoş gerçekten okurken bi hayli güldüğüm yerler oluyor. Faydalandığımız kısımlarda tabi, ama şunu unutmamak gerek 2004de işletim sistemleri bile sıkıntılıyken yazılan bir oyun için çok fazlamı eleştiriliyor acaba 😂😂.
Çünkü şuan yazdıklarınız 5 10 yıl sonra...