Arama Sonuçları

  1. hasanmacit

    NeraSVF

    ah ah yazık valla
  2. hasanmacit

    NeraSVF

    bende diyorum ki hemen kötülemek yerine filesi kurun deneyin. zenarisin yaşadığı sorun muhtemelen çağ ötesi pclerdedir. normal pcler dx12 oyun çalıştırırken dx9 mu çalıştıramayacak. ben polemik yaratıyorsun diye demedim zaten yanlış anlaşıldıysam hakkını helal et. ama zenaris orada açık kaynak...
  3. hasanmacit

    NeraSVF

    herhangi bir sorun yaşamadım :D zenariste aktif girip bakın yaşıyor musunuz yaşamıyor musunuz :D hiç değilse zenarisi kurup görün. zaten kodlar paylaşılmış açık kaynak daha neyi paylaşılacak ki :D
Geri
Üst