Arama Sonuçları

  1. S

    Öneri yeni simya sistemi

    aynen freebsd içindekini kullandım bide sizin vermiş olduğunuz game ve mysql u kurayım
  2. S

    Öneri yeni simya sistemi

    yorumun için teşekkürler
  3. S

    Öneri yeni simya sistemi

    çalışmadığı için size sormak istedim ve çalışmıyorda yinede teşekkür ederim yorumlarınız için iyi forumlar.
  4. S

    Öneri yeni simya sistemi

    nasıl aktif edeceğimi bulamamıştım ondan sordum yinede teşekkürler.
  5. S

    Öneri yeni simya sistemi

    Geliştirilmiş Razuning V5 filesinde simya aktif değil nasıl aktifleştirecez yardımcı olabilir misin ?
Geri
Üst