Arama Sonuçları

  1. hasanmacit

    Yardım exeye dll bağlama ve windows üzerinde linkleme

    arkadaşlar selam. şimdi benim bir sorum olucak. mesela mainline sourceyi windowsta bağlayıp game.exeyi çalıştırmak istediğimde libmysql.dllye ihtiyaç duymuyor. şuan martysama 5.7 kullanıyorum bu da tam aksine libmysql.dll istiyor. neye göre istiyor neye göre ayarlanıyor bu dll? mesela devil.dll...
  2. hasanmacit

    Yardım exeye dll bağlama ve windows üzerinde linkleme

    öyle derlemiyor mu zaten
  3. hasanmacit

    Yardım exeye dll bağlama ve windows üzerinde linkleme

    anladım. peki bu windowsta dosya linkleme olayına ne diyorsun bir bilgin var mı?
Geri
Üst