Arama Sonuçları

  1. exploytadam

    Yardım Mariadb build alırken sorun.

    Sunucum için yeni bir freebsd oluşturup paketleri yükleyecektim ki 2-3 ay önce mysql5.7'nin eol süresine ulaştığını gördüm. Mecburen mysql80'a geçecektim fakat mariadb kurmaya karar verdim. mariadb 106 kurdum , forumdaki @Whistle 'ın açtığı konudan rehber edinerek kurdum fakat build alırken...
  2. exploytadam

    Yardım Mariadb build alırken sorun.

    Direkt Aria'ya aktarınca sorunsuz çalışıyor mu?
  3. exploytadam

    Yardım Mariadb build alırken sorun.

    Sorunsuz bir kurulum gerçekleştirdim , herhangi bir syserr ve core almadan sorunsuz geçişini yaptım. Şimdi database motorlarını MyISAM'den Aria motoruna geçirmeyi deniyeceğim. Bakalım ne olacak.
  4. exploytadam

    Yardım Mariadb build alırken sorun.

    Game source'da benim kullandığım fileste şifreleri hashlemek için make_scrambled_password kullanılmış sorun o yüzdenmiş. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar db.cpp ve input_auth.cpp'deki "ReturnQuery(QID_AUTH_LOGIN" ile başlayan query sorgularını şöyle gözükmeli ...
  5. exploytadam

    Yardım Mariadb build alırken sorun.

    Sunucuyu açtım fakat oyuna girerken kullanıcı adı - şifre yanlış hatası alıyorum. Neden olabilir acaba? syserrler temiz.
  6. exploytadam

    Yardım Mariadb build alırken sorun.

    Şuradaki freebsd'den liblzma.a dosyasını aldım ve mevcut olanla değiştirdim. Sorunsuz build aldım gibi gözüküyor bakalım oyunda sorun yaratacak mı.
  7. exploytadam

    Yardım Mariadb build alırken sorun.

    Varolanları silip bunlarla değiştirdim + olarak asyncsql.cppdeki "m_hDB.reconnect" i "m_hDB.options.reconnect" ile değiştirdim. Tek bir sorun kaldı o da şu:
Geri
Üst