OpenGL' yi Metin2 ye uyarlamak her yiğidin harcı değil açıkçası. Üst düzey bir bilgi birikimi gerektiriyor. Sadece Metin2 hakkında değil, grafik programlama konusunda da bilgi isteyen bir durum. Bunu yapan veya yapabilen birinin de bu şekilde dosyayı ücretsiz dağıtacağı pek mümkün gelmiyor bana...