Estağfirullah, niye ayıp olsun sevgili dostum :) resimlerden sökmeye çalışıyorum ve sonuç olarak bu şekilde resimleri elde etmiş oluyorum. Bazılarına yabancı forumlarda rastlıyorum işim kolaylaşıyor ama genelde sökmek zorunda kalıyorum. Evet bu seninde bahsettiğin üzere kore sunucusundan kalma...