Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar sistem dosyasında eksikler olduğundan, scroolbar vs gelmiyor. Genel olarak çalışıyor ama birçok sistemle birleşik olduğundan eksik denebilir. Size tavsiyem ava2 filesinden dosyaları alın eksik sistemleride oradan tamamlayın. Tam bir ayar sisteminiz olsun. Hem o zaman scroolbar vsde...