Arama Sonuçları

  1. sinay57

    BSD FreeBSD 12.2 ve ustü sorunlar ?

    FreeBSD 12.2 ve ustü komutlardeğiştimi! Localserverde neden ip bağlanamıyoruz ! Mysql de bağlantısında hata vermesi normalmi Kullandıgım sistem Laptop Wifi bağlantısı ???
  2. sinay57

    BSD FreeBSD 12.2 ve ustü sorunlar ?

    varda şuan işteyim evdeki pc de
  3. sinay57

    BSD FreeBSD 12.2 ve ustü sorunlar ?

    wifi ile nete bağlıyım ?? ethernet wifi fark ediyormuydu ???
Geri
Üst