Arama Sonuçları

  1. Kaiser

    Yardım overfall2 offlineshop

    O halde debugdan o "Aç" butonunun adına bakıp, python tarafında o butonun çektiği komutları kontrol etmeni tavsiye ederim
  2. Kaiser

    Yardım overfall2 offlineshop

    Anladım zaten. Ama dediğim gibi bu ekrana zaten item sürüklenmiyor, burası yönetim paneli. Aç butonuna bastığında asıl kurma ekranları gelmesi lazım. O butona tıkladığında syserr veriyorsa o syserr hatalarından ilerle, ya da debug moddan kontrol et.
  3. Kaiser

    Yardım overfall2 offlineshop

    Bu ilk açılan ekran yönetim paneli, pazar kurma ekranı değil. "Aç" yazan buton ile pazar kurma ekranları geliyor normalde.
Geri
Üst