Arama Sonuçları

  1. Ford99

    Yardım overfall2 offlineshop

    Selamlar, overfall2 filesten söktüğüm offlineshopa resimde görüldüğü gibi eşya bırakamıyorum, offlineshopu açmak için isim verme yerine tıklanmıyor, item arama butonuna tıklıyorum birşey açılmıyor. Şimdilik sorunlar bunlar buraya kadar geldim yardımcı olursanız sevinirim. Bu arada bu hatalarda...
  2. Ford99

    Yardım overfall2 offlineshop

    Syserr olsa işte daha rahat olacak onsuzda baya inceledim tüm bu offlineshop ile paylaşılan dosyalara baktım herhangi bir eksikte yok hani, o pazara isim verme yerine tıklanmıyor mesela dolayısıyla bir şey de yazamıyorum örnek diğer sıkıntılar ise konuda belirttiğim gibi 3 tane var şuan için...
  3. Ford99

    Yardım overfall2 offlineshop

    Hiçbir syserr yok konuda belirttiğim gibi aç butonuna da tıklıyorum birşey açılmıyor, debugda da inceledim ondada yok. Normalde tek ekran üzerinden devam ediliyor diye biliyorum işlemlere bu offline shopta direkt bu panelden
  4. Ford99

    Yardım overfall2 offlineshop

    Zaten pazar kurma ekranı hocam burası aç butonu var resme bakın, hataları konuda detaylı belirttim
Geri
Üst