Arama Sonuçları

  1. Whistle

    [Fix] MariaDB "error: 'MYSQL' {aka 'struct st_mysql'} has no member named 'reconnect'"

    Yalnız videolardan sonra mariadb’ye yeni sürümler geldi. Bazı şeyler güncellenmiş olabilir. Eğer reconnect tanımı değiştiyse bu düzenlemeler ile beraber konuda belirttiği düzenlemeleri de yapması gerekebilir. @Debloat mariadb sürümü nedir? Denedikten sonra bilgi verirseniz sevinirim. Böyle...
Geri
Üst