Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yalnız videolardan sonra mariadb’ye yeni sürümler geldi. Bazı şeyler güncellenmiş olabilir. Eğer reconnect tanımı değiştiyse bu düzenlemeler ile beraber konuda belirttiği düzenlemeleri de yapması gerekebilir. @Debloat mariadb sürümü nedir?
Denedikten sonra bilgi verirseniz sevinirim. Böyle...