Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
10.5.13 son sürüm şuanda beta versiyon felan kullanmıyorsa dediklerim çalışır durumda yinede kullanıcı test ettikten sonra yazarsa daha iyi olur. Eğer çözülmez ise bana discorddan ulaş beraber bi karşılaştıralım mariadb dosyalarımızı. MEKA#0001
Bunlara hiç gerek yok aslında AsyncSQL.h içerisinde şu düzenlemeleri yaparsan problem kalkacaktır. Neden bunu yapıyoruz diye soracak olursan mariadb bu dosyaları server klasörünün içerisine zaten kuruyor ve orada reconnect tanımlı @Whistle mariadb videosunda bunu detaylıca anlatıyor Youtube...