vakti zamanında açılmış bitane ancak kapatılmış :D emulating yapıldığında kendi oyunları için dava açıyorlar sanırsam. Bir kez olsun oynamak istedim yokmu lolün eski nostaljik açılan serverlar falan hiç göremedim. Eskiden rünler böyle değildi marketten satın alıyodun rünü kendin diziyodun şimdi...