Arama Sonuçları

  1. cobo54

    Yardım gcc sürümü yükseltmek

    Merhaba, elimde gcc 4.2 olan bir files var ancak gcc sürümü 4.2 oldugundan kullanamıyorum. Her seferinde build almak için farklı makine ve alınan buildi 1 saat diğer makineye taşımak çok uğraştırıcı geliyor bu gcc sürümünü nasıl güncel sürümlere taşıyabilirim?
  2. cobo54

    Yardım gcc sürümü yükseltmek

    Hatırladıgım kadarıyla o mainline filesi geçiriyordu. Farklı fileste farklı düzenlemeler gerektirmez mi?
Geri
Üst