Merhabalar, yine bir sorunla daha burdayım. Dilerim ki bu kadar sorun başkalarının başına geldiğinde hemen çözümünü bulur çünkü ben yine çok büyük bir hata yaptım...
Sanal bilgisayarımda şifre yoktu yani logine root yazdıktan sonra şifre için sadece enter'a basıyordum. Her şey çok güzel...