Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
asıl siz kendinde misiniz? konu içerisinde ki 1 harfi görebilmek için bile beğeni atmamız gerekiyordu, sağlıklı bir insan sadece indirme linklerini kilitler, tanıtımını / önsözünü değil..
Hayır ben beğenmek zorunda mıyım ilk önce? 5 yaşında çocuk gibi beğendirme zorunluluğu nedir? yoksa fotoğraf çekip tüm forumlarda paylaşacak mısın acaba, bakın herkes beğendi diye?