Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilişimin kendi server filesini kullanıyorum. Fileste kuşak, simya, kemer ve evrim gibi sistemler mevcut. Bunları nasıl kaldırırım ? Düşen itemlerden kaldırsam yeter mi ama evrim sistemi öyle kalkmaz gibi duruyor.
Tek kişi olmam zaten çok büyük sıkıntı oluyor. Çevremdekiler elini taşın altına koymaktan çekiniyorlar uğraşması zor geliyor. 2014-2015 senesinde bir serverım vardı. Arkadaşlar yine gram yardım etmeden sadece GM havasını atmışlardı.