Yardım - Protoları No_TXT yaptım ama böyle bir hata verdi
Bu konuda @Whistle korkulacak bir şey olmadığını yazmış ama hala hesaba giremiyorsan yeni bir hesap oluşturup girmeye çalış. Eğer sorunsuz giriyor ise gmlik verip girmeye çalış. Gmlik verdiğinde giriş sorunu yaşıyorsan tablolarla ilgili...