Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
5.6 için herhangi bir ayar yapmaya gerek yok 5.5 sql leri 5.6 yükleyip oyunu açtım db syserr üzerinde verilen hataları google üzerinde araştırarak çözdüm.. Zaten bu forum dahil çoğu forumda syserrlerin çözümü var çok bilgim olmamasına rağmen hiç zor olmadı diye bilirim.
Güncel BSD sürümleri ile 5.5 maalesef piyasada çok bulunmuyor ve kurulumu manuel olarak bile olmuyor diye biliyorum çok araştırmıştım ama bulamamıştım. Bu yüzden filesi 5.6 yükselttim.
Şuan sadece bildiğim 9.2 5.5 var
1
2