Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
frame graph atsana bi, düz çizgi şeklinde stabil mi oluyor. vsync kapalı olmalı tabii..
integer kullanırken zıplama oluyordu düzenli, float geçirdim sonrasında
olm ilk geliştiricileri levites falan değil mi, bunların linkedin profillerinde hala webzende çalıştıkları yazıyor. ben source dosyalarında yazan tüm isimlerin linkedin profillerini buldum :alala:
hatırlamıyorum hocam bir kaç yıl önce yazdım ama şöyle söyleyeyim özel bir yere email atmadım direkt websitelerinden iletişim kısmından aldığım emaillere yazdım
olm ben fps hakkında yazdım webzen e, email attım direkt, adamlar gf ile konuşun isterlerse yaparız dedi daha sonra gf ye mail attım adamlar kim metin2 yi 60 fps den fazla oynamak ister ki diye geri dönüş yaptı bana :aman:
konuya daha önce bunu yazdım mı bilmiyorum ama oyuna sms sistemi eklemiş adamlar, bildiğin arkadaş listende ki adamın telefonuna sms atabiliyormuşsun oyun içi