Arama Sonuçları

  1. Kaiser

    Yardım FreeBSD 11.4 Sorunu

    Eğer bir elektrik kesintisi vb. sonrasında falan böyle olduysa makine tamamen çöp olmuş demektir. Hiç bir şekilde düzeltilemez.
Geri
Üst