Arama Sonuçları

  1. Mavi Ekran

    yine yalan oldu :D artık seneye kurarım :D 1 sene sonra görüşmek üzere forum . Good Bye

    yine yalan oldu :D artık seneye kurarım :D 1 sene sonra görüşmek üzere forum . Good Bye
  2. Mavi Ekran

    serveri kurup gm olarak bi girsem rahatlayacamya ne kadar naz yapıyor bu mt2

    serveri kurup gm olarak bi girsem rahatlayacamya ne kadar naz yapıyor bu mt2
  3. Mavi Ekran

    Çözüldü Derleme hatası

    normalde hep web programlama üstüne gittim oyun üzerine ilk tecrübem olacak sayenizde :D
  4. Mavi Ekran

    Çözüldü Derleme hatası

    Hepsi için teşekkür ederim :D gm olarak bi giriş yapabilsem gerisi gelecek ama nazlanıyo :D . Bu arada 12.1 in videolarında siz galiba novaline üzerinden gidiyorsunuz . ben mainline üzerinden gitsem bir sıkıntı olur mu acaba ?
  5. Mavi Ekran

    Çözüldü Derleme hatası

    bende şuan fs12 videolarınıza bakıyordum . Oynatma listesini sadece 9.3 ile devam ediyor sandım kusura bakmayın . Teşekkür ederim :)
  6. Mavi Ekran

    Çözüldü Derleme hatası

    Arkadaşlar freebsd 12.1 ve mysql55 kurulu . derlerken hata aldım bilginiz varmı acaba . root@EDIT2:/usr/src/maviekran/mainline/Srcs/Server # gmake all -------------------------------------- Full Build Start -------------------------------------- gmake -C libserverkey dep gmake[1]: Entering...
Geri
Üst