Arama Sonuçları

  1. Mavi Ekran

    Çözüldü Extern Güncelemesi Hata

    şu şekilde görünüyor nedense anlamadım
  2. Mavi Ekran

    Çözüldü Extern Güncelemesi Hata

    aslında ben client için degilde server dosyalarına bakmak için vs22 ile açmak istediğimde bu hatayı aldım
  3. Mavi Ekran

    Çözüldü Extern Güncelemesi Hata

    aynı hatayı bende alıyorum bende çözemedim bir türlü 22 ile açmaya çalıştığımda bu hatayı aldım şuan bunun için 2013 kuracağım sorun neyden kaynaklı bilmiyorum bende umarım çözülür
  4. Mavi Ekran

    Visual Studio 2012 & 2013 Ultimate Full + Serial Key

    teşekkür ederim :)
  5. Mavi Ekran

    Wonlu WS Sistemi Aracısız - Otomatik İşleyen

    daha fena oldu premium üyelik istiyor :D özelden atabilirmisin :D
  6. Mavi Ekran

    Wonlu WS Sistemi Aracısız - Otomatik İşleyen

    göremesemde eline sağlık MT üyelik için mesaj kasmamız gerecek galiba yorumum burda bulunsun :D
  7. Mavi Ekran

    Visual Studio 2012 & 2013 Ultimate Full + Serial Key

    2012 ve 13 serial keylerini göremiyorum elinde olan varsa atabilirmi
  8. Mavi Ekran

    ve aleyküm selaam

    ve aleyküm selaam
  9. Mavi Ekran

    Yardım /usr/bin/ld: cannot find -lanticpxsvr

    server build alırkan böyle bir hata aldım /usr/bin/ld: cannot find -lanticpxsvr . Mainline üzerinde çalışıyorum ve libhacksield altında libhacksield.a dosyasının olmadığını farkettim . Bu yüzden hata veriyormuş . Metin2.dev forum sitesinde paylaşılan kraizy.tgz dosyaları ile çalışıyorum en...
  10. Mavi Ekran

    Discord RPC Tam Sistem - vs2019 ve üzeri için

    blackdragonx61 kayıplara karışmış galiba şuan aradığım herşey onu işaret ediyor ama bulamıyoruz 🤣
  11. Mavi Ekran

    Yardım Modem değişikliği sonrası sanal sunucuya bağlanamama

    Discord adres forumun ana sayfasında mevcut . Ek olarak dediğim programıda buldum sayılır . Buradaki kaynaktan bakarak belki bağlanabilirsin Configuring wifi in Linux with wpa_supplicant | George Ornbo . Bu arada sormayı unuttum en başta. Ping atabiliyonmu google a veya başka yere .
  12. Mavi Ekran

    Yardım Modem değişikliği sonrası sanal sunucuya bağlanamama

    Biraz kaba taslak oldu :D Açıkcası freebsd üzerinde iwctl benzeri wifiye terminalden bağlanmayı sağlayan program yoksa yine olmaz . Discord varsa ekran paylaşımı ile bi bakmaya çalışayım . Bir ihtimal yaparız belki . Forumun discordunda varsan ordan bi odada paylaşabilirsin .
  13. Mavi Ekran

    Yardım Modem değişikliği sonrası sanal sunucuya bağlanamama

    Ayarlardan bridge adaptor seçtikten sonra wlo ile bağlanabilirmisiniz . https://man.archlinux.org/man/iwctl.1 benzeri uygulamalar mevcut ise bsd üzerine . Bu şekilde bağlanıp tekrar ip kontol edip deneyebilirsiniz . Aklıma gelen son şey umarım olur . Freebsd için karışığı bu galiba...
  14. Mavi Ekran

    Yardım Modem değişikliği sonrası sanal sunucuya bağlanamama

    Vbox ayarlarında NatNetwork seçip denedinizmi acaba ? Veya sadece NAT seçip advanced bölümünden port forwarding ile yapmayı deneyebilirsiniz anca internet bağlantısı olurmu bilemiyorum . Ek olarak vbox ağ ayarları ile sunucu ağ ayarlarının uyuşması gerekir . Örneğin siz bridge adaptor...
  15. Mavi Ekran

    kötü bir yorum olursa zaten yetkili kişiler engelleyecektir . Onun dışında herkes eleştiriye...

    kötü bir yorum olursa zaten yetkili kişiler engelleyecektir . Onun dışında herkes eleştiriye açık olmalı bence :D (kurtardım seni eklenti yazmakdan . Bu yorumu değerlendir :D)
  16. Mavi Ekran

    Uzun zaman olmuş foruma girmeyeli . Tüm mt2 geliştirme bilgimi unutmuşum be tek hatırladığım...

    Uzun zaman olmuş foruma girmeyeli . Tüm mt2 geliştirme bilgimi unutmuşum be tek hatırladığım kraizy.tgz :D
  17. Mavi Ekran

    oo daha kötü :( adi den daha adi difransiyel denklemlerle uğraşıyorum bir sonuca varamadım :D

    oo daha kötü :( adi den daha adi difransiyel denklemlerle uğraşıyorum bir sonuca varamadım :D
  18. Mavi Ekran

    hedef = bütler :D

    hedef = bütler :D
  19. Mavi Ekran

    Selamun Aleyküm Cümleten

    Selamun Aleyküm Cümleten
  20. Mavi Ekran

    Yanlış hatırlıyordu olabilirim ama sanki vardı yanlış bilgi olmasın :)

    Yanlış hatırlıyordu olabilirim ama sanki vardı yanlış bilgi olmasın :)
Geri
Üst