ki zaten bir geliştircinin saltanat tipi bir sunucuda ki ekonomiye veya benzer şeylere neden hakim olması gerektiğini de anlamadım ben kendim bu tarz bir sunucu açmak istesem bunlara kafa patlatır hesaplar ona göre kodlarım evet ama ben zaten müşterimin kafasında ki filesi yapmakla görevliyim...