Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selamlar,
Daha önce başlıkta bahsettiğimi deneyen oldu mu? Örneğin char.cpp 3000 satır uzunluğunda bunu bölüp parçalayan refactor eden var mıdır?
Teşekkürler,
Selamlar,
Lokalde kullandığım freebsd sürümü eski (11.3 ve 9.2 iki adet var) ikisine de gdb kurulumu yapamıyorum (freebsd arşivlerine erişimde problem var sanırım) lokalde kuran varsa nasıl yapılabileceğinin anlatımı mevcut mudur?
Teşekkürler,
Selamlar,
Makefile da game yada db compile ederken GCC optimizasyon flagleri veirliyor. Kullandığım filesta (martysama altyapısı) -O2 olarak verilmişti, geliştirme aşamasında bunu -O0 olarak güncelledim (core dumplarda yeterli bilgi gözükmüyordu) neden O2 yada O0 flag'i kullanılmalı bilgisi...
Bineğe binmek için quest ekranı açılıyor yeterli değil mi, hesap kaydetme yok, anlamsız bir metin farmı var (botlar ch atarak her chdeki 2 metini kesiyor sadece), balık botu var ama korumalı alan yok vs vs
saltanat bu kadar kötü files ile bu kadar büyük kitleye nasıl hitap edebiliyor anlamıyorum, herhalde 13 yıldır açık diye millet bırakamıyor düşünsene ilkokul mezuniyetinde başlamışsın şu an 2 çocuğun var çar hala duruyor :D