Arama Sonuçları

  1. XPyrion

    Hayırlı ramazanlar diliyorum. Oruç tutmayı unutmayın! :) Allah hepimizin orucunu kabul etsin...

    Hayırlı ramazanlar diliyorum. Oruç tutmayı unutmayın! :) Allah hepimizin orucunu kabul etsin dostlar :)
  2. XPyrion

    Toplu questler

    Ellerinize sağlık. Paylaşım için teşekkürler.
  3. XPyrion

    Bakalım adminim zamanla açılır çiçek gibi :D

    Bakalım adminim zamanla açılır çiçek gibi :D
  4. XPyrion

    Acemi Moderatör’lüğünüz hayırlı olsun :) Umarım sıkı çalışıp aramızda uzun süreli yer alırsınız...

    Acemi Moderatör’lüğünüz hayırlı olsun :) Umarım sıkı çalışıp aramızda uzun süreli yer alırsınız. @Whistle ’den önce şu renk olayına bi el atayım. (Yeni renk size çok yakışmış :D )
  5. XPyrion

    Site hakkında rahatsız olduğum bir konu

    Haklı bir isyan :) Ayağa kalkıp alkışlamak istiyorum :D Gerçekten ekip olarak bizde bu gibi durumları konuşuyoruz ve yapabileceğimiz gerçekten bir şey yok. Çünkü birine engel olsan ötekisi devam edecek. Bunu ne şekilde engellersen engelle bu hiçbir zaman değişmez. Her forum için geçerlidir bu...
  6. XPyrion

    Yardımcı Şaman Sistemi

    Paylaşımınız için teşekkürler. Umarım sorunsuzdur ve isteyen arkadaşlarımız için faydalı bir paylaşım diye düşünüyorum. :)
  7. XPyrion

    Çözüldü Kendi sunucuma metin2 kurmak istiyorum.

    Client syserr baktınız mı? Syserr nedir belirtirseniz ona göre yardımcı olabiliriz.
  8. XPyrion

    Çözüldü Kanallar Aktif Ama CH2 "..." Gösteriyor

    Lütfen bu gibi durumlarda çözümün net olmasına dikkat edin. İşim bitti kapatın yerine daha açık bir çözüm sunarsanız diğer arkadaşlarımızda sizin tecrübelerinizden faydalanabilir.
  9. XPyrion

    Çözüldü Offline Shop Yang Sorusu Ekleme

    Full yang sistemi var onu aktif edin. Great offline shop mu kullanıyorsun?
  10. XPyrion

    Çözüldü Navicat bağlantı hatası alıyorum

    Şifrenizi kontrol edin Türkçe karakter kullanmadan yeni şifre oluşturup deneyin.
  11. XPyrion

    [ATTACH]

  12. XPyrion

    Aleyküm selam hemşerim hoşgeldin :)

    Aleyküm selam hemşerim hoşgeldin :)
  13. XPyrion

    Yardım freebsd

    Terminalden ya da putty'den denediğinizde de aynı şekilde mi oluyor acaba?
  14. XPyrion

    Doğum günün kutlu olsun kanka nice mutlu senelere :) :birthday::disney-is-frozen9:

    Doğum günün kutlu olsun kanka nice mutlu senelere :) :birthday::disney-is-frozen9:
  15. XPyrion

    Çözüldü Köyleri eski haline getirmek istiyorum

    Çok ilginç bir tasarım var değiştirdikten sonra sizden ricam mapı burada paylaşır mısınız?
  16. XPyrion

    Zırh Zırh Modelleri

    Eğer elime geçerse forumda paylaşırım. Bu vesile ile diğer ihtiyacı olan arkadaşlarda faydalanabilir. :)
  17. XPyrion

    Freebsd Baştan Kurulum Navicat Şifre Hatası Çözümü

    Aslında haklısınız şöyle ki BSD parola düzenlerken dikkat edilmesi gereken hususlardan birisi klavye türüdür. Genel olarak ENG klavye kullanılır ve Türkçe alfabede olan '' ı - ö - ç - ş - ğ '' gibi harfler kullanıldığı zamanda görselde belirttiğiniz şekilde hata alabilirsiniz. Paylaşım için...
  18. XPyrion

    Hepsine yapmak istediğim : :sadomazo:

    Hepsine yapmak istediğim : :sadomazo:
  19. XPyrion

    Grafik Icon Archive

    Bir kaç istek üzerine: :mmt-indir: :mmt-indir: :mmt-indir: :mmt-virus-tarama-sonuclari:
  20. XPyrion

    İyilik Kazanacak! :)

    İyilik Kazanacak! :)
Geri
Üst