Arama Sonuçları

  1. XPyrion

    Yardım OfflineShop Pazar İsim Mob ve Karakterin Üstüne Gelme Sorunu

    @mya Merhaba Oncelikle yazim hatalarindan dolayi kusuruma bakmayiniz lutfen, ingilizce klavye kullandigimdan dolayi. Emin degilim fakat sunu sormak istiyorum, bahsettiginiz bu bug normal pazar kapattiktan sonra mi olusuyor yoksa offline mi? game.py icinde ara: def Open(self): altinda...
  2. XPyrion

    Bunlar da olmasa zaten daha ugrasmazdim :D

    Bunlar da olmasa zaten daha ugrasmazdim :D
  3. XPyrion

    Selamın aleyküm kardeşlik. Tekrardan sahalara... :) [ATTACH]

    Selamın aleyküm kardeşlik. Tekrardan sahalara... :)
  4. XPyrion

    Yardım K Envanteri

    https://www.dosyaupload.com/1qqkc/K_Envanter_-_BURHANBEY.rar
  5. XPyrion

    Bu rankı ingilizce olarak kullanmayı tavsiye ediyorum. Böylece yabancı kullanıcılar için de...

    Bu rankı ingilizce olarak kullanmayı tavsiye ediyorum. Böylece yabancı kullanıcılar için de kolaylık olacaktır.
  6. XPyrion

    Efekt Animasyonlu Silah

    Çok üzgünüm bunun için ve yedeklerim kaybolduğundan dolayı yenileyemiyorum. Bu nedenle konuyu kilitlemek zorundayım. Elinde olup da bildiren olursa yeniden aktif edebilir ve ihtiyacı olan arkadaşlarımıza yardımcı olabiliriz. İyi forumlar dilerim herkese. :)
  7. XPyrion

    Seviliyorsun dostum :)

    Seviliyorsun dostum :)
  8. XPyrion

    Binek / Pet Plechito pet x2

    İyi Kullanmalar. :) :mmt-virus-tarama-sonuclari: :mmt-indir::mmt-indir:
  9. XPyrion

    Çözülemedi FreeBSD 11.4 - Game - Mysql

    Merhaba sevgili @puma Lütfen konu açarken uygun başlık altında açmaya dikkat ediniz. Teşekkür eder, iyi forumlar dilerim. :)
  10. XPyrion

    Geceye yakışan kadın

    Geceye alışan bir adam, Yağmurlar yağsa da, O zaten sırılsıklam...
  11. XPyrion

    Çözüldü The application was unable to start correctly 0xc00007b (hatası)

    Arkadaslar hicbiri maalesef cozum odakli degildi. Pc format atmak zorunda kaldim. Ardindan "dxwebsetup" programi ile directx eksik dosyalarimi guncelledim ve ne yazik ki bu sekilde sonuc alabildim.
  12. XPyrion

    Çözüldü The application was unable to start correctly 0xc00007b (hatası)

    Denedim bunu zaten maalesef olumsuz. @Yeniceri senin işlemi denedim ve ntdll.dll dosyası çıktı silinmiyorda izinleri değiştirdim yine silinmiyor en son farklı bir ntdll.dll üstüne yazdırdım ve restart yapınca PC gitti, şimdi Windows’u resetliyorum. :s20:
  13. XPyrion

    Çözüldü The application was unable to start correctly 0xc00007b (hatası)

    Oncelikle herkese iyi forumlar dilerim arkadaslar. Metin2.exe calistirirken aldigim hatayi bir turlu cozemedim ve bilgi sahibi olan varsa yardimci olabilirse sevinirim. Simdiden cok tesekkurler. (eng klavye kullandigimdan dolayi yazim hatalari mevcuttur.)
  14. XPyrion

    Suan da olan kontrol yeterli diye dusunuyorum daha ne olabilir? Bundan fazlasi mod :D

    Suan da olan kontrol yeterli diye dusunuyorum daha ne olabilir? Bundan fazlasi mod :D
  15. XPyrion

    I know you miss me :loveya:

    I know you miss me :loveya:
  16. XPyrion

    Hey everyone! :)

    Hey everyone! :)
  17. XPyrion

    Selamın aleyküm kardeşler, herkese iyi forumlar dilerim :)

    Selamın aleyküm kardeşler, herkese iyi forumlar dilerim :)
  18. XPyrion

    Çalış çalış :matrix: Başarılar dilerim!!!

    Çalış çalış :matrix: Başarılar dilerim!!!
  19. XPyrion

    FreeBSD 13 Kurulumu Videolu Anlatım

    Ellerine sağlık, yine yapacağını yapmışsın. :)
Geri
Üst