Arama Sonuçları

  1. shekspro

    Öneri Hangi Veritabanı Sistemini Kullanmalıyım?

    mysql 5.5de fatur çutur reboot atip kullaniyodum mysql 8.0a çevirdim 3.rebootta db pert benim seviyede biri olsa çoktan server gitmişti:D
  2. shekspro

    Öneri Hangi Veritabanı Sistemini Kullanmalıyım?

    bazı yerlerde mysql80 yüksek onlineda test edilmedi yazıyor ondan olabilir
  3. shekspro

    Yardım MySQL 8.0 yükselttim çözemediğim bir hata var

    akşam bi tekrar kurucam burdakileri yaptım olmadı kapattım pc yi
  4. shekspro

    Yardım MySQL 8.0 yükselttim çözemediğim bir hata var

    evet sh kapat.sh den sonrada veriyor bu hatayı
  5. shekspro

    Yardım MySQL 8.0 yükselttim çözemediğim bir hata var

    2021-05-13T15:25:56.6NZ mysqld_safe Logging to '/var/db/mysql/enixyazilim.err'. 2021-05-13T15:25:56.6NZ mysqld_safe Starting mysqld daemon with databases from /var/db/mysql 2021-05-13T15:25:56.916807Z 0 [Warning] [MY-010140] [Server] Could not increase number of max_open_files to more than 28548...
  6. shekspro

    Yardım MySQL 8.0 yükselttim çözemediğim bir hata var

    reboottan sonra service mysql-server status e baktığımda mysql çalışmıyor diyor service mysql-server restart dediğimde de mysql not running? (check /var/db/mysql/enixyazilim.pid). Starting mysql. diyo ama yine açılmıyo şimdi db.core düştü
  7. shekspro

    Yardım MySQL 8.0 yükselttim çözemediğim bir hata var

    Merhabalar, herşeyi sorunsuz yapıyorum hatta oyunada girebiliyorum lakin 3.rebottan sonra olan oluyo bi türlü çözemedim syserr olarak putty de bunu gösteriyor ne yapmam gerek bilen varmı ?
  8. shekspro

    Öneri alt yapı için files

    o filese çözüm bulunmaz sistem ekledikçe onune gelen hatanin haddi hesabi yok altyapı olarak kullanacaksan razuning v4 öneririm kütüphaneleri güncelle son olarak mysql80 kullan
  9. shekspro

    Öneri Hangi Veritabanı Sistemini Kullanmalıyım?

    bunu bilmiyordum mariadb desteklese bile bir sorun çıksa googlede pek fazla veri yok maria db hakkında, ben en iyisi hiç riske atmiyim mysql80 ı kurayım
  10. shekspro

    Öneri Hangi Veritabanı Sistemini Kullanmalıyım?

    o zaman mariadb yi kuruyorum teşekkürler :D
  11. shekspro

    Öneri Hangi Veritabanı Sistemini Kullanmalıyım?

    8.0 kullanan serverfilese hiç denk gelmedim ama mariadb103 kullanan fileslerin performansı çok iyi kararsız kaldım
  12. shekspro

    Öneri Hangi Veritabanı Sistemini Kullanmalıyım?

    Mariadb 10.3 MySQL 8.0 MySQL 5.6 hangisini kullanmalıyım?
  13. shekspro

    Files Gelistirme Gunlugu

    o envanteri ben yapmayi dusunuyodum aga bee
  14. shekspro

    Çözüldü Client sürümü yükselttikten sonra bi hata var

    tamamdır deniyicem bilgisayara geçince sorun çözülmüştür teşekkürler.
  15. shekspro

    Çözüldü Client sürümü yükselttikten sonra bi hata var

    debug modda build alip oyuna girdikten sonra Coordinate, Mouse Position, Patch, UFPS, RFP bunların çıkması normal ama release modda build alıp girdiğimde de çıkıyor hata nerde yapmış olabilirim @Whistle
  16. shekspro

    Çözüldü Client sürüm yükseltirken hata

    çözdüm tamam userinterface proje özelliklerinde extern yolunu yanlis girmisim
  17. shekspro

    Çözüldü Client sürüm yükseltirken hata

    çift tıklanmıyor malesef
  18. shekspro

    Çözüldü Client sürüm yükseltirken hata

    dosya var klasör içinde ama niye bulamıyor onu çözemedim
  19. shekspro

    Çözüldü Client sürüm yükseltirken hata

    Merhabalar client sürümünü yükseltiyorum sadece Userinterfaceyi build alamadım d3d8.dll dosyası açılamıyor hatası alıyorum çözümünü bilen varmı
  20. shekspro

    Server Files Merhaba çoğu kişinin istediği ama bir çoğununda ulaşamadığı

    üstad şu patchersrc içinde ne var bi resim atabilirmisin
Geri
Üst