5.6 için herhangi bir ayar yapmaya gerek yok 5.5 sql leri 5.6 yükleyip oyunu açtım db syserr üzerinde verilen hataları google üzerinde araştırarak çözdüm.. Zaten bu forum dahil çoğu forumda syserrlerin çözümü var çok bilgim olmamasına rağmen hiç zor olmadı diye bilirim.