Arama Sonuçları

  1. sharap

    Agresif engel sistemi - Not 1

    Bende fikrimi söylemek isterim. Benim fikrim de karekterin bağlı olduğu ıp engel atmak daha mantıklı olur. En azından bir çok logu tutturacağımıza tek IP ile size ulaşmasını istemediğiniz birini tamamen kendinizden uzaklaştırmış olursunuz. Bunun yanında GM IP BAN Sistemi düzenlenebilir bence...
Geri
Üst