Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bende fikrimi söylemek isterim.
Benim fikrim de karekterin bağlı olduğu ıp engel atmak daha mantıklı olur. En azından bir çok logu tutturacağımıza tek IP ile size ulaşmasını istemediğiniz birini tamamen kendinizden uzaklaştırmış olursunuz. Bunun yanında GM IP BAN Sistemi düzenlenebilir bence...