Çözülmesine sevindim.
Ek olarak; Diretx9Ex sürümüne geçmeyi düşünürseniz bu tür karmaşaların hepsi otomatik olarak çözülmüş olur ve bu Release-Create kısımları otomatik olarak işlevsiz/etkisiz hale gelir çünkü hiçbir zaman çağrılmazlar. Directx9Ex' de cihazın resetlenmesi veya resetlenmeye...