Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaşlar,
Şu sıralar FreeBSD 9.2 kullanarak Extern güncellemesi yapmayı düşünüyorum ve birkaç konuda kafamda soru işaretleri var. Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim.
Sorum şu:FreeBSD 9.2'yi kullanarak Extern güncellemesi yaparken yalnızca kaynaklar mı (source)...