Merhaba arkadaşlar öncelikle iyi günler iyi forumlar dilerim.
.bat dosyasını çalıştırdığım zaman karşılaştığım hata'dan bahsetmek isterim
farklı bir kapatıcı ile denediğim zaman bu sefer giriş yapamıyorum
Çözüme kavuşması ben dahil dilerim ki bir çok kişinin işine yarar.
Öncelikle .bat...