Zamanında RazuV5'te çokça denedim ama bir türlü yapamamıştım. Hazır altyapıyı değiştirmişken ve Marty’ye geçmişken, son bir kez daha şansımı deneyeyim dedim. İlk olarak pet çağırma olayını hallettim; çünkü RazuV5’te halledemediğim kısım da burasıydı, yani pet çağıramama olayıydı.
Sonraki...