Öncelikle tecrübelerini ve öngörülerini yazan arkadaşlara şahsım adına teşekkür ederim. Bir kaç şey de ben söylemek istiyorum,
Bu yola çıkma kararı alırsan eğer, kendini mental olarak her türlü senaryoya (olumlu veya olumsuz) hazırlaman gerekiyor. Bunu başta kabul etmediğinde ve ilerleyen süreç...